Dobozos Szoftvertermék Használati Utasítás

2018. május 13. - Kriminalhauptmeister Harry

Gratulálunk! Ön boldog tulajdonosa lett méltán világhírű cégünk Dobozos Szoftvertermékének! Kérjük, a termék használatbavétele előtt olvassa el gondosan az alábbi használati utasítást, hogy a megvásárolt termék hosszú éveken át legalább annyi örömöt nyújtson önnek, mint amennyit nekünk nyújtott az ön által aláírt kiemelkedő összegű licencszerződés.

dobozosbugok.png

Kicsomagolás

Dobozos termékünk érzékeny, kifinomult szerkezet: az ön kényelme érdekében a dobozából eltávolítva érkezik önökhöz, ezt a műveletet erre a célra kiképzett szakértőink végzik. A dobozt a vonatkozó környezetvédelmi előírásoknak megfelelően fenntartható hulladékkezelésre vonatkozó céges irányelveinket követve dobják ki a kocsiból valahol félúton Kistarcsa és Gödöllő között ugyancsak kiemelkedő tudású szakértőink, akik nem ugyanazok, mint akik kicsomagolták. Kérjük, ne feledje, hogy a szakszerűtlen kicsomagolás garanciavesztéssel jár, így inkább bízza azt ránk, és legyen megértő az e tevékenység alapján önnek kiállított számlával kapcsolatban.

Üzembe helyezés

A "dobozos" kifejezés a cégünk által előállított termék csúcsminőségére utal, arra a tényre, hogy megoldásunk testreszabás nélkül, pusztán konfigurációval egészen egyszerűen bármilyen feladat megoldására alkalmas, és annak az ellenkezőjére is. A konfiguráció gyerekjáték, grafikus folyamatrajzolgató felületünkön elvégezhető néhány egyszerű kattintással az esetek döntő többségében.

Sajnos az önök által igényelt üzleti folyamatok ez alól kivételt képeznek, ezért semmiképpen nem javasoljuk, hogy a konfigurálást maguk végezzék, mert annak helytelen alkalmazása a garancia elvesztésével és az Apokalipszis Négy Lovasának megérkezésével járhat. Hívjanak bátran, erre a célra kiképzett specialistáink egy kisebb afrikai ország össztermelését megközelítő összegért cserébe elvégzik a beállításokat.

Ha a konfiguráció során önnek úgy tűnne, hogy szakértőink veszettül programoznak, esetleg teljesen szétbarmolják termékünket és quick-and-dirty megoldásokkal biztosítanák a megoldás alaptermékkel való tökéletes inkompatibilitását, ne higgyen a szemének! Kollégáink csupán cégünk speciális, többszörösen auditált konfigurációs módszertanának lépéseit követik.

Üzemszerű használat

Dobozos termékünk kiváló teljesítménnyel kényezteti önt a nap bármely pillanatában. Ha esetleg valamilyen okból mégsem reagálna az ön utasításaira, ne nyomkodja fölöslegesen! A rendszer előbb-utóbb válaszolni fog. Amíg várakozik, csodálja meg kimunkált homokóra animációnkat, esetleg tanuljon angolul, a nyelvtudás segíteni fog a várhatóan hamarosan felbukkanó Fatal Error üzenet értelmezésében.

Amennyiben a termék nem úgy működik, esetleg nem olyan eredményt mutat amit ön szeretne, kérjük ne használjon trágár kifejezéseket. A megoldás kifinomult szerkezetében a verbális abúzus túlmelegedést okozhat. Ilyenkor kérjük, szálljon magába, gondolja végig ÖN hol hibázott: ne feledje, a rendszer sosem hibázik, hiszen mi csináltuk önnek nem pedig fordítva, így nyilvánvalóan nekünk van igazunk. Úgy érzi ez nem logikus? Kössön teljes körű támogatási szerződést, ennek keretein belül ezt is elmagyarázzuk önnek!

Tisztítás, karbantartás

Dobozos termékünk hosszú távú megbízható működése érdekében elengedhetetlen a szakszerű karbantartás és tisztítás. A folyamatos nyomkodás során a szoftver megkoszosodik, ragacsossá válhat. Ennek megelőzése érdekében javasoljuk, kössön támogatási szerződést: enélkül az egyébként nagyszerű dobozos termék megbízható működése nem garantált. A karbantartás során kollégáink az önök számára túlságosan bonyolult és az önök képességein messze túlmutató tevékenységeket végeznek, melyek megmagyarázásával nem is próbálkozunk.

Ha esetleg kétsége merülne föl a karbantartási szerződés szükségességét illetően, kérjük ne feledje: bár ez nem garantálja a hibamentes működést, de az ön segge legalább le lesz védve, és lesz kire mutogatnia, amikor a következő rendszerleálláskor az önök vezérigazgatója démoni sikolyokat hallatva számonkéri önt.

Hibaelhárítás

Amennyiben ön ezt a szekciót olvassa, nagy valószínűséggel határozott kérésünk ellenére mégis össze-vissza nyomkodta dobozos termékünket. Kérjük kövesse az alábbi utasításokat:

  1. Hagyja abba a nyomkodást!
  2. Szégyellje magát!
  3. Kössön támogatási szerződést! Ha már van ilyenje, váltson arany, gyémánt, vagy mithrill fokozatra!
  4. Vegye meg a dobozos termék összes létező frissítését, kiegészítését, modulját!
  5. Hívja a kollégáinkat, akik készségesen elmagyarázzák önnek, hogy a tapasztalt jelenség nem hiba, hanem a termék normális működése (idegen kifejezéssel "nem bug hanem feature")!
  6. Adjon le fejlesztési kérelmet termékkapcsolati osztályunkon, és imádkozzon, hogy a kért változtatás (ami, mint már említettük, semmi szín alatt nem hibajavítás) még ebben az évtizedben megvalósításra kerüljön!
  7. Mire mindezt végigcsinálta, a rendszert nagy valószínűséggel az önök üzemeltetői újraindították, az ön által végzett üzleti folyamat okafogyottá vált, vagy éppen péntek délután van és lehet hazamenni. Lazítson, élvezze az életet, és ne harcoljon a megváltoztathatatlannal: ne feledje, dobozos termékünk akkor is az önök cégénél fog még működni, amikor ön már rég nyugdíjas éveit tapossa majd.

Szerviz elérhetőségek

Dobozos termékével kapcsolatos problémáival, kérdéseivel az alábbi kapcsolati adatokon fordulhat hozzánk:

Email: leshetedavalaszt@dobozostermeksoft.hu
Telefon: +36 1 343jd3443

Kérjük hibabejelentéshez készítse elő a termék sorozatszámát, a hiba magyar, angol és svéd nyelvű leírását, az ön személyi igazolvány számát, az ön mellett balra kettővel ülő kollégája sportorvosi alkalmassági vizsgálatának eredményeit, az elmúlt heti ulánbátori légnyomás adatokat, valamint egy ön által írt háromszáz szavas esszét "Miért szeretem a dobozos terméket" címmel. Ezek hiányában kollégáink sajnos nem tudnak érdemben foglalkozni az ön problémájával!

Köszönjük, és örömteli dobozolást kívánunk!

A bejegyzés trackback címe:

http://derrickesharry.blog.hu/api/trackback/id/tr5313877756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I_Isti 2018.05.14. 13:26:43

Az Ön fejének elszíneződése a termék használata során természetes folyamat része, ami nem befolyásolja a garanciális feltételek teljesítésének lehetetlenségét.

nyös 2018.05.14. 19:19:21

.. hiányolom a "Gyakran Ismételt Kérdések" részt .. olyan alapvetésekkel mint:

Q: "Nem tudok adatot bevinni"
A: Termékünk a GDPR irányelveinek megfelelően gondoskodik arról, hogy Ön ne kerülhessen kellemetlen helyzetbe egy esetleges adatkezelési audit esetén. Ennek érdekében az adatbevitelt csak GDPR Lvl 1000 akkreditált szakértőink végezhetik el az éles rendszeren..