Tudja azt, mint a mostani

2019. április 07. - Kriminalhauptmeister Harry

"Figyelj, én nem akarok sokat tökölni itt ezzel a specifikációval. Értem én, hogy nekünk készül, de meg tudjátok csinálni az új rendszert nélkülünk is. Most nincs időnk arra hogy egy projekttel bohóckodjunk, mert zárás van meg nyitás, érted, az üzletnek mennie kell. Különben is, azért fizetünk ennyi pénzt, hogy oldjátok meg, nehogy már nekem kelljen még itt okoskodni! Szóval az új rendszer tudja azt, mint a mostani, és kész. Nekem ennyi elég lesz.

ugyanaztmint.jpg

Photo by rawpixel.com from Pexels

Vagyis várjál csak, eszembe jutott, hogy annyi, hogy amikor tudod ott amikor meg kell adni az ügyfélnél ha kamattal kéri a hozzájárulás megengedélyeztetésének B változatát, na ott van tudod egy gomb, és akkor mikor megnyomjuk és kijön az ablak ott vannak az ügyfélhez felsorolt követelésengedménykötelezettségelhatárolások, na azokat színek szerint kéne rendezni. De amúgy tudja az új pont ugyanazt, mint a mostani.

Hogyhogy az nem úgy lesz, mint most? Most mondtam, hogy tudja azt, mint a mostani. Egyáltalán minek kell a mostanit lecserélni? Marika néni meg a lányok nagyon szeretik, már annyira megszokták. Pont tudják, hogy amikor belépnek reggel, akkor meg tudják inni a kávét mire bejön a nyitó képernyő. Meg már álmukból felébresztve is tudják, hogy például ügyfél kurv.. izé édesanyjának nevét úgy lehet megváltoztatni, hogy főképernyő, F1, F2, duplaiksz, F12, jobbra lent kattintás, oké, F4 és beírod a nevet, aztán tovább, tovább, F5.

Szóval minek kell új? Mi, intergerált lesz? Jó, akkor integrált, tökmindegy. Mi az, hogy integrált? Hogy nem kell most már papírról begépelni az adatokat, hanem magától átveszi? Dehát a Zoli meg pont ezért van itt, ő akkor mit fog csinálni? Akkor legyen már az, hogy ezt lehessen kikapcsolni, mert ez így sok lesz elsőre a csapatnak.

Szóval tudja pont azt, mint a mostani, csak legyen más a rendezés amit mondtam, meg az intergrációt lehessen kikapcsolni. Nekem ne mondjad, hogy ennek így nincsen értelme. Mindig is így csináltuk, úgyhogy nagyon is jó lesz ez így. Az új rendszer meg tudja azt, mint a mostani. Csak legyen gyorsabb. Tényleg, gyorsabb az lehetne, múltkor is a havi zárás 18 nap alatt futott le, úgyhogy ezt írjad föl: havi zárás menjen le egy óra alatt, és minden legyen gyors. Ez már igény, ugye?

Más igényünk nincsen. Adjak folyamatleírást? Minek az neked, kisfiam? Nem kell neked a mi folyamatunkat nézegetned, úgyis jobban tudjuk, mit hogyan kell csinálnunk, az hiányzik még, hogy beleugassatok abba, ami a mi dolgunk. Hogy gondolod? Van amúgy leírás a folyamatról, persze, néhány éve volt itt egy kosztümös nő, az csinált ilyet, nemtom hol van majd megkeressük. Mert amúgy mi nem leírásból dolgozunk, nekünk ez a vérünkben van.

Egyébként van baj a mostani rendszerrel, utáljuk, szidjuk egész nap, nem lehet vele dolgozni rendesen, ezt már mondtuk százezerszer. De legalább megszoktuk érted, és az újat amit itt összekínlódtok nekünk, sokkal jobban fogjuk gyűlölni, arra mérget vehetsz! Úgyhogy, tudod mi a legfontosabb igényünk? Az kéne, hogy tudja pontosan azt mint a mostani, csak legyen jobb."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://derrickesharry.blog.hu/api/trackback/id/tr814742883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

clemens 2019.04.09. 11:06:41

Nyilván Ilyen is van, de én a másik oldalról nézve éltem végig egy - végül kudarcba fulladt - rendszer bevezetést, amikor a töketlen, de nagyarcú csapat hárított minden felhasználói változtatás kérést.

AnnieC 2019.04.09. 12:09:18

@clemens: Előfordul mindegyik és ezek kombinációja is, volt már "szerencsém" látni mindegyikre példát egy-egy rendszer vagy folyamat újragondolása során.
A végén egyik se hozott eredményt, de legalább jó sokba kerültek.

A bejegyzésen egyébként jót derültem, előhozott sok már megszépült emléket.

F.E.K. 2019.04.10. 09:49:47

Mennyire átérzem... (éppen főverzió váltásban vagyunk, nyilván a belépő felület megváltozott színsémája fogja okozni a legnagyobb felháborodást szokás szerint ;))

A folyamatleírás meg... fejlesztés alatt természetesen kibukott hogy olyan tulajdonképpen nincs, hagyományok útján (ki hogy találta ki magának) ment minden... szóval teljesen életszerű a leírás :)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2019.04.10. 15:58:45

Kicsit ironikus, hogy a blogmotor néha más blognál is elkezdi végtelenül pörgetni a kaszást, de valamiért ezen a blogon ritkaságszámba megy, hogy egyáltalán megnyitna bármit is. Chrome alatt, biztos ez valami ritka böngésző lehet... Most épp megnyílt, viszlát kb. fél év múlva.

rmgm 2019.04.18. 21:12:54

Valahol azért ez megmosolyogtató. Ha már a megrendelő is lusta elgondolkodni a folyamatain, vajon mire számít, ki fog helyette gondolkodni? :)
Szerintem az ilyen beállítottságú ember amolyan ösztönlény, mint az ovis, aki a huszadik nyalókáját követeli anyucitól, majd megkapja de a felénél kiköpi, mert tele van már és amúgy már a tizedik is sok volt.