Jelen dokumentum a jövőben kifejlesztendő Stücnikezelő Rendszer üzleti igényeinek specifikációját és a megvalósításra vonatkozó ajánlati kiírását tartalmazza. Az igények alapján a rendszer megvalósítására vonatkozó ajánlatot várunk szállítóinktól.
Specifikációnkat cégünk kiemelten hozzáértő, magasan kvalifikált munkatársai készítették hosszú hónapok gondos munkájával: az így előállt dokumentum ellentmondásmentesen tükrözi elvárásainkat. (Kérdéseket feltenni így tehát bár elméletben megengedett, azokat a szaktudásunk elleni direkt támadásként fogjuk értelmezni, és nem fogunk kedvesen válaszolni.)
Rendszerfunkciók
A rendszer fő funkciói a következők:
- A stücnikezelő folyamatok teljes körű támogatása, a folyamat átfutási idejének 45%-kal történő csökkentése
- A placsnifelhasználás optimalizálása
- A tramplikitüremkedés megszüntetése
A rendszer induljon a stücnikezelés áttekintő képernyőjével, ahol buznyákonként látszanak a pretlákok rendezhető listákban. A pretlákokat egy 24 nézetű grafikonon forgathatóan legyenek megjeleníthetők, melyből 3D-s modellt lehet nyomtatni.
A placsnifelhasználás vezérlőképernyőin a következő adatmezők látszódjanak:
- Mamburnyákok placsninként
- Az elmúlt 24 óra temperente átlaga
- A procni hablartya felhasználónként és kumulálva, valósidejű (azaz ún. REALTIME) adatokkal
Az adatmezők tetszőlegesen bővíthetőek legyenek programozás nélkül, ehhez egy külön szerkesztőfelülettel rendelkező adminisztrátori képernyőket kérünk, 3D-s grafikai megjelenítéssel és iPad támogatással.
Cégünk egyik legkomolyabb problémája a tramplikitüremkedés, ennek megoldását kizárólag az új rendszertől várjunk. A harmatömpések visszaszorítása, a putrálások pemperéjének megszüntetése elengedhetetlen. Ehhez automatizált harmatömpéstelenítő háttérfolyamatok kialakítására van szükség: a szállítókkal szembeni elvárásunk az ilyen jellegű korábbi projekttapasztalat és szakterületi tudás.
Általános elvárások
A rendszer legyen felhasználóbarát és modern. A felhasználók jelszóval és felhasználónévvel azonosítsák magukat, a jelszó legyen legalább 8 de legfeljebb 13 karakter hosszú, és legyen benne legalább 3 kisbetű és legfeljebb 5 nagybetű, legalább két szám, de ne tartalmazhassa az aktuális évet és vezérigazgatónk születési évét. Csúnya szó se lehessen jelszó, se kis, se nagybetűvel írva. A csúnya szavak listáját a későbbiekben pályázóinknak átfaxoljuk, az erkölcsileg fejlett érzékű Bruckenbauer Elemérné Jolánka még dolgozik rajta, a munkába intenzíven bevonva VIII. kerületi szakmunkásképzőben pallérozódó 17 éves unokaöccsét.
A képernyők felépítése és színvilága kövesse a cégünk arculati kézikönyvében megfogalmazottakat. Az arculati kézikönyv jelenleg kialakítás alatt van, de a rendszer élesítése előtt két nappal biztosan elkészül majd.
Műszaki elvárások
A rendszer legyen webes felületű, de legyen elérhető offline változatban is. Működjön a föld alatt, 7500 méter magasan, és 15 méter mélységig legyen vízálló. Fusson okostelefonon, set-top boxon, tableten, laptopon, desktopon, és a 2013-ban megjelenő XBOX 720-on. Támogassa az Internet Explorer 5.0, 6.0, 7.0, 8.0 és későbbi verziókat, a Firefoxot, a Google Chrome-ot, a Safarit, a Lynxet. Nem is, inkább fusson a világ ÖSSZES böngészőjén. Támogassa az érintőképernyőt, legyen hangvezérlési funkciója, és embereken kívül cerkófmajmok és tintahalak is tudják használni.
A szállító ne csak a szoftverre, hanem az ajánlott hardverkonfigurációra is adjon ajánlatot, feltételezve hogy százhetvenötezer felhasználó használja egyszerre. A válaszidő minden körülmények között 0,00001 mp alatt legyen, áramszünet, villámcsapás, cunami, pestisjárvány esetére kidolgozott katasztrófatervet nyújtson be a pályázó.
Megvalósítási elvárások
A projektet a szállító cégünk telephelyén valósítsa meg, a pinceszinten található, külsős szakértők számára kialakított, azbesztet, sugárzó anyagokat és elhullott állatokat már csak nyomokban tartalmazó helyiségében.
Saját elképzeléseink szerint (melyet már tényként közöltünk cégünk teljes igazgatótanácsával) a projekt megvalósítása 6 hónapot vesz igénybe, a következő ütemezés szerint:
A megrendelő oldali erőforrások projektre dedikált rendelkezésre állása várhatóan a következő lesz a projekt 6 hónapos időtartamára vonatkozóan:
- Megrendelő oldali, csak menedzsment riportok gyártására alkalmas, semmilyen kérdésben nem döntésképes adminisztratív projektvezető: 6 hónap
- Gyakornokokból összeállított tesztcsapat: 2 hét
- Szakmai és projektterjedelmi kérdésekben kompetens, teljes mértékben döntésképes és jogkörrel felruházott megrendelő oldali szakmai vezető:13 perc
A pályázatokat teljesen kidolgozva várjuk 24 órán belül várjuk emailben, CD-n, kinyomtatva és bekötve a következő címre:
Magyar Platnyákipari Kombinát Zrt
9876 Poslabénye
Kossuth Lajos út 34
4. emelet 34-es szoba
2-es szemétkosár érkeztető mappa